Szuwi
Posty: 19
Rejestracja: wt lut 18, 2020 12:06 pm

Portal z ogłoszeniami o pracę Zabrze

Post autor: Szuwi »

Szukam intensywnie pracy w Zabrzu i okolicach. Na tym portalu: megapraca/pl/praca-zabrze znalazłam mnóstwo aktualnych ofert, które odpowiadają moim kwalifikacjom. Jestem księgową z wieloletnim doświadczeniem. Czy ktoś z Was korzystał z tego portalu poszukując pracy? Jest funkcjonalny i na bieżąco aktualizowany. Jak Wy oceniacie jego przydatność?

anya
Posty: 138
Rejestracja: wt cze 30, 2020 1:51 pm

Re: Portal z ogłoszeniami o pracę Zabrze

Post autor: anya »

W sumie wiesz daleko nie trzeba szukać, ponieważ bardzo dużo stron jest z ogłoszeniami ogólnymi nawet...Przykładowo strona Pokato, to zbiór najróżniejszych propozycji. No i oczywiście też są darmowe ogłoszenia o prace . Możesz sobie sprawdzić.

majsterka
Posty: 271
Rejestracja: pt sty 31, 2020 11:58 am

Re: Portal z ogłoszeniami o pracę Zabrze

Post autor: majsterka »

Według mnie praca za granicą jest bardzo opłacalna, chociaż nie wiem czy szukanie tak na własną rękę to dobry pomysł. Poszukać możesz jednak firm z którymi warto wyjechać. Moim zdaniem schwesterpflege/pl/ jest pewną firmą, która organizuje wyjazdy jako opiekun osoby starszej w Niemczech. Dobrze płacą i zawsze pieniądze są na czas.

synia
Posty: 145
Rejestracja: wt sty 28, 2020 7:25 pm

Re: Portal z ogłoszeniami o pracę Zabrze

Post autor: synia »

Tutaj sobie zerknijcie: praca śląskie - aktualne ogłoszenia. Na portalu Geopraca jest bowiem naprawdę wiele różnych propozycji zatrudnienia. Bez problemu znajdziecie oferty, które was interesują. Trzeba przede wszystkim robić to co się lubi i otrzymywać za to godziwe wynagrodzenie.

Brzostuś
Posty: 21
Rejestracja: czw wrz 24, 2020 7:08 pm

Re: Portal z ogłoszeniami o pracę Zabrze

Post autor: Brzostuś »