piotrtalikos
Posty: 4
Rejestracja: ndz lut 23, 2020 11:52 pm

Szukam księgowego

Post autor: piotrtalikos »

Chcę otworzyć działalność gospodarczą i pracować w końcu na własny rachunek. Co sądzicie o wejściu w biznes internetowy i sprzedaż produktów przez internat? Myślicie, że będzie to opłacalne? Obecnie jestem na etapie szukania księgowego, który wytłumaczy mi jak zrobić to krok po kroku. Znalazłem stronę znany-ksiegowy/pl/ która umożliwia porównanie cen kilku księgowych w każdym mieście. Chciałbym was spytać czy korzystaliście z ich usługi i czy znaleźli dla was dobre biuro rachunkowe. Będę wdzięczny za waszą pomoc w tym temacie.
PORÓWNAJ CENY OKIEN = http://twoje-okna.com/

synia
Posty: 145
Rejestracja: wt sty 28, 2020 7:25 pm

Re: Szukam księgowego

Post autor: synia »

Zamiast zatrudniać kogoś na etat, to lepiej zerknąć sobie tutaj biurowektor/pl/ . Jest tam bowiem namiar na profesjonalne biuro rachunkowe, które oferuje szeroki zakres usług. Myślę, że najlepiej zająć się tym, co potrafimy najlepiej robić. Sprawy księgowe lepiej zostawić profesjonalistom, dzięki którym będziecie mogli uniknąć wielu problemów.

Monika
Posty: 383
Rejestracja: czw lut 27, 2020 2:42 pm

Re: Szukam księgowego

Post autor: Monika »

Jeśli ktoś z Was szukałby kogoś, kto zajmie się księgowością firmy na terenie Tarnowa, to polecam kontakt z biurem rachunkowym europim/pl/biuro-rachunkowe/. Jak widać świadczy ono pełen zakres usług księgowych. Jestem przekonana, że będziecie zadowoleni ze współpracy :)

erica
Posty: 163
Rejestracja: śr cze 24, 2020 4:08 pm

Re: Szukam księgowego

Post autor: erica »