grażynka011
Posty: 1107
Rejestracja: śr wrz 15, 2021 9:28 pm

inwestycja

Post autor: grażynka011 »

Dzień dobry. Od jakieś czasu inwestuję w krypto w platformie XTB i powiem wam, że jestem mega zadowolona z wyboru. Można naprawdę sporo zarobić

mery
Posty: 67
Rejestracja: pn lut 01, 2021 10:25 am

Re: inwestycja

Post autor: mery »

nie znam się na inwestowaniu w ogóle jedynie w ppk zainwestowałam i postanowiłam pozostać w programie po przeczytaniu tej rogala/pl/ponad-150-zysku-w-ppk-po-zaledwie-12-miesiacach/ publikacji, bo te wyliczenia mnie przekonały

Bajeczna
Posty: 23
Rejestracja: sob lis 14, 2020 12:37 pm

Re: inwestycja

Post autor: Bajeczna »

"Jako pracodawca,wiem,że warto inwestować w dobrych,oddanych pracowników,dzięki którym firma rozwija skrzydła.Takim pracownikom,warto od czasu do czasu organizować imprezy integracyjne w nowoczesnym wydaniu ekspedycja/pl/imprezy-firmowe

Firma ta,oferuje szereg ciekawych gier terenowych,opartych o sensacyjne wręcz scenariusze.Gwarantują zagadki,łamigłówki,zawiłe meandry losu.To Wszystko razem sporawi,że impreza będzie niezapomniana.
"

bebefa
Posty: 214
Rejestracja: pt maja 22, 2020 6:43 pm

Re: inwestycja

Post autor: bebefa »

Problem inwestycji polega na tym, że albo są drogie, albo niepewne, a my jednak nie chcemy decydować się na to, co nie ma wzięcia. I ja to naprawdę rozumiem. Nie mogę sama się na coś zdecydować, dlatego wciąż szukam doradcy. Interesuje mnie, czy kalkulator lokat bankowych jest rzetelny. Możecie mi poradzić? Jak to widzicie pod kątem rozwijania biznesu?

pyrtek
Posty: 350
Rejestracja: pt sty 29, 2021 8:15 pm

Re: inwestycja

Post autor: pyrtek »

Moim zdaniem nieruchomosci to dobry kierunek inwestowania. Pozowalaja roznicowac posiadany kapital i faktycznie zabezpieczaja go przed inflacja. Teraz opcji inwestowania jest wiele mozna wybrac np novafinances/pl/ i wlozyc kapital w projekty deweloperskie gdzie zyski sa pewne a rentownosc wysoka :)

bajobaj
Posty: 151